Portal municipal de Sopela - Zipiriñeko familia gehienek Loroñon eraikin berri bat eraikitzearen alde egin dute
Usted está aquí: Inicio INICIO Ayuntamiento Pinacoteca BERRIAK Euskera eta hezkuntza Zipiriñeko familia gehienek Loroñon eraikin berri bat eraikitzearen alde egin dute

• Egindako kontsultaren parte-hartzea % 30,13koa izan da. Guztira, urtarrilaren erdialdean egin zen kontsultan botoa ematera gonbidatuta zeuden 1.294 guraso eta legezko tutoreetatik 390ek parte hartu dute.
  • Parte hartu zuten familien % 78ren iritziz, Loroñoko egungo aparkalekuan Haur Hezkuntzako eraikin berri bat eraikitzea da ikastetxean dauden espazio-arazoei irtenbidea emateko aukerarik onena.

Zipiriñe ikastetxe publikoa osatzen duten familia guztien iritzia ezagutzeko asmoz, Sopelako Udalak kontsulta prozesu bat egin zuen 2021eko urtarrilaren 18tik 22ra bitartean, ikastetxean dauden espazio-arazoei irtenbidea emateko proposamenekin. Parte-hartze prozesu honetan, ikastetxe publikoko familiek aukera izan zuten ikastetxea handitzeko egun mahai gainean dauden bi proiektuak baloratzeko.

Bi proposamen aurkeztu ziren kontsultara:

• Gimnasioko patioa eta eraikina handitzea: egungo kokapena mantentzearen eta instalazioak handitzearen aldeko apustua egiten zen, egungo gimnasioan eraikin berri bat eraikiz. 2 solairu berri eraikiko ziren, 60 m2-ko 16 gelarekin, komun eta gune komun berriekin. Proposamen honen arabera, patioa 1.600 m2 handituko zen Goiene kaletik.
  • Haur Hezkuntzako eraikin berria: eraikin hezitzaile berri bat eraikitzean datza, herriaren erdigunetik eta Zipiriñetik gertu, gaur egungo eskolari lotuta, kudeaketaren ikuspuntutik (koordinazio pedagogikoa bermatzen du Haur Hezkuntzatik Lehen Hezkuntzako 6. mailara), Zipiriñeko Haur Hezkuntzako etapa Loroñoko egungo aparkalekuan kokatutako eraikin berri batera eramanez.

2020-2021 ikasturtean Zipiriñen matrikulatutako haurren 1.294 guraso eta legezko tutore zeuden gonbidatuta parte hartzera. Guztira, 390 pertsonak parte hartu dute (249 emakume eta 141 gizon), eta parte-hartze maila % 30,13koa izan da. Hona hemen kontsultaren emaitzak:

• Haur Hezkuntzako eraikin berria: % 78 (304 pertsona)
  • Gimnasioko patioa eta eraikina handitzea: % 20 (78 pertsona)
  • Ez dute ezer esan: % 2 (8 pertsona)

Emaitza hauek Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailera bideratuko dira, ikastetxeko gurasoen interesa eta ekarpenak ezagutzera emateko.

Udaleko ordezkaritza duten talde politiko guztiek, Iberre institutuko zuzendaritzak eta guraso-elkarteak, Zipiriñeko guraso-elkarteak eta ikastetxeko zuzendaritzak parte hartzen duten hezkuntzako lan-mahaiak lanean jarraituko du Zipiriñeko espazio-arazoari irtenbidea emateko, eta familiei aurrerapenen berri emango die.