Bost pertsona ikertu dituzte urtarrilean bide-segurtasunaren aurkako delituengatik

2022ko urtarrilaren lehen hogei egunetan, Sopelako Udaltzaingoak bost pertsona jarri ditu epailearen esku, ustez bide-segurtasunaren aurkako delituak egiteagatik:

•    Bi, edari alkoholdunen eraginpean gidatzeagatik.
•    Bi, hainbat arau-hauste larrirengatik gidabaimeneko puntu guztiak galdu dituztelako.
•    Bat, epai irmo batek gidatzeko baimena kendu eta gero egiteagatik.

Urtarrilaren 2an eta 15ean alkoholdun edarien eraginpean gidatzeagatik ikertutako biak, bi kasuetan trafikoko arau-hauste bana egin ondoren eta deliturako aurreikusitako tasa (0,60 mg/l aire botatakoa) gainditu ondoren.

Puntu galeragatik ikertutako bi pertsonak Sopelan urtarrilaren 8an eta 17an jarritako ohiko dokumentazio-kontroletan harrapatu zituzten. Ibilgailuetako bat, gainera, udal-gordailura eraman zuten IAT iraungita zuela eta aseguratu gabe zegoela egiaztatu ondoren. Eta, gainera, gidariak emaitza positiboa eman zuen drogen testean.

Azken ikertua urtarrilaren 15ean harrapatu zuten, gidatzen ari zela telefonia-gailua erabiltzen. Arau-hauste horrengatik salaketa jarri ondoren, agenteek egiaztatu zuten gidabaimena aldi baterako kentzeko epailearen agindua zuela.